Tuesday, September 27, 2016

My binêre opsie

My eerste Binary Options Deposito - Real handel ervarings Deel 1 - Die Sucker Laaste opgedateer op September 22, 2014 deur Martin K My eerste Binary Options Deposito - mnr Sucker Dit het alles begin met 'n eenvoudige kliek. Jy kry nooit jou geld sien as dit skielik verdwyn uit jou bankrekening en oordrag in jou Binary Options rekening, maar 'n basiese instink van modernisering vertel dat dit is net die manier waarop kredietkaarte werk is en dat jou geld is daar inderdaad. Vir die harde werk middelklas man, dis nooit maklik om te gaan van 'n paar honderd dollar laat, veral as jy 'n bietjie onseker oor die maatskappy wat jy het nou net jou geld gegee om. Loslaat van die jeuk gevoel van onveiligheid is altyd die hardste stap om te maak, maar dit is die eerste stap in die opwindende wêreld van binêre opsies handel. Ek hoop die volgende paar artikels sal help om die gemoedere van die begin handelaars te verlig en miskien verlig sommige van hul vrese. Hierdie artikel is die eerste van 'n paar Binary Options artikels wat gebaseer is op my persoonlike ervarings en professionele kennis. Hierdie artikels is gestileer so min stories, min ontstellend dinge wat kan gebeur met enige handelaar, al oordryf natuurlik, maar ware sowel. Elke artikel word gewy aan 'n ander soort handelaar, van die mnr Sucker om die mnr Nice Guy en die haai, elke karakter is 'n ander soort van mal en oordrewe handelaar. Ek hoop dat hierdie mooi virtuele handelaars sal help verlig vrese toekomstige handelaar se en hulle help om hul geld meer oordeelkundig belê. Die "Sucker" Trader Hierdie man, soos baie van die handelaars wat ek weet, het 'n e-pos van onbekende afzenders. "Imamillionaireoptions. com" maatskappy bied jou 'n groot opbrengste, tot 90%, in minder as 'n uur. Ook, as jy nou deponeer, sal jy 'n welkome bonus van 5 keer die gedeponeerde bedrag en 'n persoonlike assistent wat sal help met die opstel van jou rekening en maak dat jy jou eerste miljoen in 'n paar eenvoudige stappe te ontvang. Mnr "Sucker" nie regtig weet wat die maatskappy is, nie te praat van dat hy nie regtig weet wat Binary Options eintlik is, maar hy is meer geïnteresseerd in die vet letters wat sê dat alles wat hy het om te doen is eenvoudig te vul in sy telefoonnommer, en hulle sal binnekort kontak hom en so hy doen. Maar 'n man soos die "Sucker" sal nie wag vir die oproep om te kom. Hy is nie 'n dwaas, sodat hy gaan aanlyn en tjeks Binary Options in Google. "Ek het geweet dit!" Die sucker skree, "Daar is ander Binary Options makelaar wat my meer bonus en beter opbrengste in selfs minder as 5 minute aan te bied!". Wel, hy is nie 'n sucker sodat hy vinnig kontakte "Imabillionaireoptions. com" te kry wat hy verdien. Die ondersteuning meisie sal vir hom sê dat vir 'n aanvanklike deposito van $ 500 Hy sal 'n bonus van $ 1000 en 'n koel T-hemp van die maatskappy ontvang. "Ons het 'n deal", sê een glimlag sucker. Die "Sucker" gaan Handel Binary Options Hy begin handel. So eenvoudig, hy lyk net op die kaarte, tel 'n rigting, druk Call / Sit volgens sy voorspelling en dan net sit en wag 'n halfuur om die uitkoms te gaan. Mnr "Sucker" weet 'n ding of twee oor die mark, so hy het ongeveer $ 100 op sy eerste dag van die saak. Dinge was baie goed gaan, so het hy besluit om die bar en handel vir meer in te samel. Ongelukkig, na 'n ruk het hy ontdek dat die gebruik van lewendige finansiële nuus is nie genoeg om 'n miljoen dollar te maak. Hy begin verloor al hoe meer, en toe hy verloor het hy belê selfs meer geld om sy verliese te dek, totdat al wat hy laat agterbly het was $ 150 in sy rekening. Hy het besluit om sy kontant te trek, maar dan het die maatskappy hom wat hy nodig het om meer te handel as hy wil daarop geregtig wees om sy bonus, en hy het reeds al die bonus bedrag verloor, so hy moet net aan die gang te hou. Hy het die fynskrif te lees; Hy is verblind deur die gek geleentheid wat voorlê. Mnr Sucker nooit geleer strategieë, gereedskap, nie eens eenvoudige risikobestuur. Hy was so seker van homself toe hy hierdie e-pos ontvang, het hy gedink - Hey, al is dit maklik, enigiemand kan dit doen. Wel, ek dink suiers nooit sterwe; hulle is net vervang word deur ander. Moenie 'n sucker !! Binêre Klim Jongste Resultate Binêre Klim in staat was om die waters van die Griekse krisis uitstekend opgevolg. Ek moet gee dit skeppers. Ek het nie verwag om 'n ITM 75% deur middel van hierdie drastiese marktoestande hou, maar ek was in staat om. My plan is nou om my handel met Klim verhoog deur die toets van meer pare. Ek sal begin met GBPUSD, EURJPY en USDJPY op normale en 'n lae risiko. Ek sal hoofsaaklik kyk na die normale seine en handel die lae risiko seine, merk af oorwinnings en verliese wat langs die pad. Ek vind dit 'n goeie idee om 'n somer werk te gee sodat almal weet ek is nog hier, so dit is wat wees. Ek het 'n hele paar indrukwekkende kommentaar gevind afgelope tyd oor die sagteware so ek vind ek sou een van hulle met jou deel hier terwyl ek na dit. Hierdie sukses is van Scott wat op die binêre Vandag webwerf gepos: Pretty indrukwekkende dinge, miskien sal ek Scott kry om hier te kom en sê 'n paar woorde. Ek stel belang in sy strategie. Dit is al wat vir vandag ouens, hou wen! Opdatering My Binary Klim Status My fokus bly te wees oor die lae risiko en normale weergawes en ek het begin om te toets uit nuwe pare. Ek is besig met AMAZING met USDJPY. Ek het ook 'n vriend wie se gebruik van die sagteware net 'n lae risiko, maar op 10 verskillende pare, sê hy dat daardie seine is mal akkurate en dit is 'n strategie hier aanbeveel vir my. Op die oomblik het ek my rekening verdriedubbel en hoop om voort te gaan op daardie koers. Sodra ek meer tyd sal Ek meer poste te maak en voorsien u met meer besonderhede oor my ambagte en strategie. Hou die handel mense, binêre klim is die ware Jakob. Binêre Klim Review en My Inleiding Ek Sal Carcillo en ek is 'n finansiële ondersoek ontleder gebaseer in New York. Ek is deeglik bewus van die belangrikheid van finansieel stabiele op 'n vroeë ouderdom, het ek die ekstra moeite te belê in binêre opsies handel met behulp van Binary Klim geneem. 'N Vriend ingebring is word dit vir my eerste en sedertdien het ek oortuig dat dit 'n uitstekende bron van inkomste vir my as ek finansies goed kan hanteer baie goed. Toe ek begin het, was ek ten volle bewus is van die risiko's in binêre opsies handel so moes ek seker maak dat ek sou wees met behulp van die mees betroubare sagteware daarvoor. Belegging in binêre opsies is soos daarby 'n muntstuk en daar is slegs twee opsies: óf ek het dit al of ek nie iets kry. Dit is duidelik nie 'n risiko Ek is bereid om dit te doen Ek het op die internet en ek afgekom Binary Klim. Binêre Klim is 'n sein wat sagteware wat my troos en beheer gee. Sommige mense is bang vir makelaar platforms en hulle sê dat die gebruik van so 'gee die makelaars te veel beheer. Alhoewel, met Binary Klim dit is nie die geval sedert 'n hoë gehalte handel seine word deur Meta Trader 4 dat dit gebruik. Hierdie onafhanklike verhandelingsplatform kan jy meer beheer oor jou beleggings kry. Wat ek is lief vir met Binary Klim is sy vermoë om my te wys real-time mark tendense wat verseker dat ek in staat was om my geldeenhede op die regte plek sit sou wees. Ook die stelsel ondersteun een geldeenheid paar wat dit baie buigsaam en maklik om te bestuur maak. Oprigting is te maklik. Al wat ek hoef te doen is om af te laai en die sagteware te installeer, dan teken 'n binêre opsies rekening of gebruik wat ook al die bestaande jy het. Daarna sal die sagteware dit te bevestig en jy kan nou geniet handel. Resultate-wyse, Ek is regtig verbaas oor wat Binary Klim doen. Dit laat my toe om die mark maklik voorspel sodat die opbrengskoers is regtig hoog. Dit is regtig 'n goeie afhaal vir 'n sagteware wat maklik is om te gebruik, buigbare, en baie kragtig. Daar is niks meer wat jy kan vra. Met Binary Klim, is dit moontlik om te verdien sonder om gespanne. Let daarop dat die werk van die ontwikkelaars van Binary Klim eindig nie met die gee jy 'n hoë opbrengs. Wat ek is ook lief vir die sagteware is sy voortdurend veranderende en die verbetering van die natuur wat my verseker dat dit pas by die verskuiwings wat in die mark. Nog 'n nadeel is dat 'n baie makelaars gebruik maak van binêre Klim so dit is geen bedrogspul. Een van hierdie is TradeRush, Redwood Options, GTOptions, en BBinary 'n paar te noem. Die lys gaan aan en dit bewys net dat Binêre Klim hoog vertrou deur die gelisensieerde makelaars in binêre opsies handel. Met die lang lys van binêre opsies handel sagteware wat beskikbaar is in die mark, is dit belangrik om jou navorsing te doen eerste op wat onder hulle is goed presteer. Vir my, het ek die beste in hierdie sagteware gevind en ek hoop dat hierdie oorsig help jou ook. Ek het nooit gedink binêre opsies handel sou so maklik wees en beslis, ek is 'n tevrede kliënt van Binary Klim.


No comments:

Post a Comment