Tuesday, September 27, 2016

Forex lys handel aanwysers

Lys van ekonomiese aanwysers aan buitelandse valuta handel te dryf Deel hierdie post: Die voorspelling van die rigting van die forex mark, veral op 'n korttermyn basis, is geen maklike taak nie. Vir meer duur, maar dit is 'n goeie idee om 'n lys van ekonomiese aanwysers sien as hierdie wys die fundamentele redes waarom geldeenhede beweeg. Tegniese aanwysers werk ook, maar hulle is die beste in kombinasie met die grondbeginsels. Hieronder is 'n tabel wat 'n paar van die wêreld se voorste ekonomieë en hul onderskeie ekonomiese aanwysers toon. groei, rentekoerse, inflasie en die huidige rekeningsaldo, want handel forex, moet jy veral geïnteresseerd in vier dinge wees. Sodra hierdie faktore ontleed word, is dit dan 'n goeie idee om te kyk na ander maatreëls soos die tegniese vooruitsigte of die toewyding van Handelaars verslag. Hierdie lys van ekonomiese aanwysers dui ook die werkloosheidsyfer en skuld as 'n persentasie van die BBP. Lys van ekonomiese aanwysers Data soos op 23 Desember 2013 Tipies, is groei of produksie van 'n land gemeet aan BBP (bruto binnelandse produk). Hoër BBP vertaal algemeen om 'n sterker geldeenheid sedert die styging in ekonomiese groei in 'n land beteken gewoonlik 'n hoër vraag na sy geldeenheid. Rentekoerse Lande met hoër rentekoerse sal gewoonlik sien hul geldeenhede waardeer terwyl diegene met laer rentekoerse sal sien hul geldeenhede val. Dit is deels te wyte aan die drahandel - waar beleggers geld leen in 'n lae opbrengs geldeenheid (soos die Japannese jen) en parkeer dit in 'n hoër opbrengs geldeenheid (soos die Australiese dollar). Inflasie is nog 'n groot faktor in die forex mark. Hoë inflasie in 'n land beteken dat sy produkte is duurder in vergelyking met ander plekke. Dit lei tot minder vraag na sy produkte en dus minder vraag na sy geldeenheid. Die omgekeerde is waar vir 'n lae inflasie. Hoë inflasie nooi hoër rentekoerse van sentrale banke soos hulle probeer om dit te beheer. Dus, kan 'n hoë inflasie lei tot 'n sterker geldeenheid in die kort termyn, maar 'n swakker een in die lang termyn. Weereens, die omgekeerde die geval is vir 'n lae inflasie. Huidige rekeningsaldo 'N tekort op die lopende rekening vind plaas wanneer 'n land invoer meer as dit uitvoer, terwyl 'n surplus vind plaas wanneer dit uitvoer meer. Hoewel daar ander invloede, soos as die invoer meestal finansiële transaksies, as 'n algemene reël, sal lande met tekorte op die lopende rekening te sien hul geldeenheid depresieer met verloop van tyd, terwyl diegene met lopende rekening oorskotte sal sien hul geldeenheid waardeer. tekort se lopende rekening meer as -5% word dikwels beskou as onvolhoubaar te wees en is 'n teken van potensiële onrus. Baie geldeenheid krisisse het begin toe tekort rekening 'n land se groter as -5% groei. Vir 'n volledige up to date lys van ekonomiese aanwysers 'n blik op Trading Ekonomie en sien hoeveel lande het 'n tekort van meer as -5%. Hierdie lande moet beslis vermy - ek sal kyk na dit in 'n toekomstige artikel. Meer Posts soos hierdie een Leer Die "plat MACD TEGNIEK" Geformuleer deur 'n ware Trader Dit sal aan julle openbaar Die ongekende Metode gebruik van die MACD aanwyser. Die Net Forex Trade Copier Service Dit kom met 'n "betaal slegs vir Winsgewende Maand" Beleid Dankie vir die besoek van my forex aanwyser en strategie webwerf wat jy! Ek is so bly saam met jou te deel 'n deel van my reis en alles wat ek tot dusver oor die valuta handel geleer. 'N bietjie oor my. Hi, ek is Kelvin en ek is die persoon agter al die forex artikels beskikbaar in my blog Ek is tans 'n voltydse valuta handelaar 'n bestendige inkomste elke maand by die huis. Hoewel dinge in plek is op die oomblik, het dit nie begin wat glad af. Trouens, het ek gesukkel met handel vir ses tot nege maande en ek het my rekening heeltemal twee keer gesterf het in 'n ry. (Dit was verskriklik) Gelukkig is ek 'n baie hardkoppige persoon wat altyd wil bereik wat ek beplan. Ek het besluit om in die tyd en moeite om die tou te leer en dit wat ek geleer het in die praktyk om te sit. Uiteindelik het ek begin om konsekwent inkomste uit handel te maak en uiteindelik genoeg om my aan my dagtaak ophou as 'n proses ingenieur in 'n multinasionale maatskappy en word die skrywer vir 7 Wiskunde Assessering Boeke. Sodra jy inteken op my nuusbrief, sal ek aan jou stuur 'n plat MACD Trading Ingenieurswese video sowel as 'n Trading handleiding wat geskryf is deur my en dit sal jou wys presies hoe ek dit regkry om konsekwent wins in die handel te maak elke maand. Daar is 'n baie forex kursusse en forex sein dienste in die mark wat is geskep deur Bemarkers & amp; nie werklik Handelaars. Daarom om my studente meer versekering gee in my loopbaan en diens. Ander mense is die voorlees Meta Trader 4 Met ingeboude tegniese aanwysers, Meta Trader 4 kan jy maklik aanhalings bykomend navorsing tot die implementering van jou eie persoonlike motor-handel strategieë. Gelukkig vir diegene sonder enige ekstra tyd om hul eie te skep, die sagteware is verenigbaar met 'n toenemende hoeveelheid reeds gevestigde strategieë vir jou navorsing en belê gebruik. Forex Megadroid Robot Forex Megadroid kan handel outomaties moet sekere vereistes te voldoen aan die mark --- selfs as jy weg van die rekenaar is. Die program maak gebruik van 'n AI-tegnologie bekend as "Reverse Gekorreleer en prys analise" (RCTPA), wat jou in staat stel om te werk op die ondersoek omstandighede multi-mark. Ongelukkig kan die sagteware op die oomblik handel in net Amerikaanse dollar en / of euro. eToro Forex Trading sagteware Die gratis / beginners weergawe van die program eToro se funksies grafiese handel visualisaties, praktyk handel en 'n eenvoudige, gebruikersvriendelike koppelvlak. As sodanig, is die sagteware die beste benut word deur iemand wat net 'n onderneming in Forex belê het begin of is op soek na nog meer oor hoe om behoorlik te interpreteer en aanwyser data implementeer leer.


No comments:

Post a Comment