Tuesday, September 27, 2016

Forex wen-strategie

Hoë Wen Forex strategie met behulp van Double Top stigting en Trendline Posted in Forex gevallestudies 2009/11/10 14:58 deur Aaron Wag ....before jy voortgaan na die lees van die hele post op hierdie "High Wen Waarskynlikheid Forex Strategie" .... Laat my 'n bietjie forex spel speel met jou hier. As ons kyk na die forex grafiek hieronder ....do Jy het geen idee hoe ek: 3) En dan opgewonde Lot 2 by die latere plek? Vir 'n (Massiewe) totale wins van 975 Pips gekry ... * glimlag * Double Top Trend Forex Strategie So, hoe het jy gevaar? Daarin slaag om te ontleed hoe ek gryp die pitte met net die patrone en prys aksies wat is aangebied op die bostaande illustrasie? As jy dit doen ....then laat my Geluk Jy ....Soos Jy is ook op pad na 'n baie goeie en bekwame prys aksies handelaar in no-time .. (Of dalk het jy reeds een .... * Glimlag *) Maar ....Vir diegene wat nie 'n enkele leidraad oor hoe ek vasgenael diegene massiewe 975 pitte gebruik van hierdie patrone het nie. Dan moet jy regtig lees die hele pos as ek die stap sou word deel stap verduidelikings op: 1) Hoekom ek kies om KORT ... 2) Hoekom het ek besluit teen daardie prys te kort om te gaan ... 3) Hoe beplan ek my 2 baie afrit strategie .. Dit is beslis een van die mees akkurate strategie kan 'n mens gebruik om die forex mark handel ... En die beste ding is dat dit net behels eenvoudige "Patrone Vorming & amp; Trendline Bounce "... gekombineer met min Prys aksies. (Geen tegniese aanwysers aan al ....Soos Jy kan ook sien.) ------------------------------------- ------------------------------------- Jy weet iets hier ... Vandat ek begin hierdie forex blog deel wenke en handel strategieë ... Baie mede handelaars van regoor die wêreld is die stuur van my e-pos vra basies enige vorm van Forex vrae ... Een van die mees algemene is die vraag (en dit is ook die een wat ek dink die mees kritieke te): "... Hoe sou dit dan is die stappe wat ek oorweeg voordat eintlik die aangaan van enige posisie wat my kry 'n hoë wen sukses en konsekwent wins elke maand. " Natuurlik ....different handelaars sal frase in verskillende weergawe van hul eie woorde, maar oor die algemeen ... ..they dra dieselfde voorneme ... Hulle wil my "hele besluitnemingsproses" weet voordat in 'n posisie ... (of koop of verkoop ambagte) Logies ....As jy kan ook sien wat 'n suksesvolle handelaar sien elke keer voordat hy handel dryf ... Jy sal ook steeds 'n "amper" dieselfde resultate (of ten minste naby resultate aan hom / haar) ....right? So op om te weet wat hierdie lesers wil baie weet .... Ek wil regtig so veel as moontlik te deel deur middel van hierdie forex blog ... ten einde te help Julle slaag. Die feit is ...... want ek my hele brein nie kan oordra aan almal van julle ouens ... .. (tegnologie nie so nog bevorder Ek is seker ....LOL) Dis hoekom die meer haalbaar manier is om hierdie afdeling in my forex blog wat ek noem dit "Forex Case Studies" ... begin. Hier sal ek deel elke verskillende LIVE ambagte Ek het verhandel ... En sluit al die "hoekoms ....Hows ...." ... ..basically Al die noodsaaklike oorwegings Jy kan ook - Ten einde die wen waarskynlikheid elke tyd wat jy kies om handel te dryf verbeter ... As jy hierdie feit oor forex nog nie weet nie ... ..then is dit tyd om jou ingesteldheid keer verander vir al ... "Forex is niemand anders nie as 'n spel van waarskynlikheid ......" "....As Jy kan meer as wat jy verloor wen (en herhaal die proses) .... Jy sal Winste konsekwent maak elke maand "... .. Hou hierdie feit in gedagte .... ... En jy kan regtig ver gaan en bereik die soort sukses wat jy wil met forex te ... Goed ... SO much vir die bogenoemde deel ... Kom ons duik in stap vir stap verduidelikings oor die handel wat ek vasgenael 975 pitte wins ... ..shall ons? ---------------------------------------- ---------------------------------------- Stap vir stap verduidelikings van Forex Strategie Die GBP (pond) het baie swak was vir die maand van September as die ekonomiese data en die BBP het eerder teleurstellend ... .. Ek neem in ag die feit en eenvoudig scan al die GBP kruisies vir handelsgeleenthede my lomp BIAS bevestig ... Die algemene GBP kruise Ek sal scan is naamlik: GBP / JPY ....Gbp / CHF ... ..Gbp / Cad ... ..Gbp / USD ....Gbp / NZD En sonder veel moeite ....I opgemerk hierdie patrone op die GBP / CHF ... feestelijke die daaglikse tyd raam ... Forex Double Top Trend Strategie Die set - up jy gesien het bo word beskou as een van die (meeste) betroubare "lomp" tegniese opstel ... Omdat dit gekombineer 2 patrone vorming hier naamlik: 1) Double Top vorming 2) Dalende Trendline (om verder te bevestig die lomp vooroordeel) Die prys wip van die tendenslyn vir die 3de keer ... En dit kan 'n goeie handelstoestande geleentheid vir my wees ... Maar ....due om die huidige ondersteuning aan daardie tydperk ... Ek sal moet wag vir die prys wat ondersteuning eerste breek (op voorwaarde dat dit breek) ...... voordat ek kon ingaan en 'n kort hierdie paar GBP / CHF. Geduld is regtig die sleutel faktor hier as jy wil 'n "Goeie & amp handel; Winsgewende "opgestel .. Ek persoonlik het gewag vir sowat 3 dae voor die prys het die vorige ondersteuning en betree die "zone" Ek wou ...... Forex Double Top Trend Strategie Sodra die prys het die "zone" wat ek wou .... (Wat die oortreding van die vorige ondersteuning) Ek kortsluiting hierdie paar GBP / CHF met 2 aparte baie. 2 aparte baie is baie belangrik omdat dit my in staat stel om gedeeltelike baie by sekere voorafbepaalde winsdoelwit te verlaat ... En toe die 2de baie om die af tendens vir maksimum pitte ry ... Vir al my strategieë lees van die daaglikse tyd raam (net soos hierdie een) .... Ek sou normaalweg betree die gebruik van hierdie 2 baie strategie ... Karakterkodes: daar is "altyd" baie pitte word gegryp uit die mark. En natuurlik ....using n stop verlies dat jy 'n "Goeie risiko / beloning" verhouding is verpligtend vir so 'n groot stap en wins teiken sou gee. Dit verklaar waarom die meeste van die stel - ups wat ek kies om in te skryf is meestal diegene wat sou "op groot skaal te skuif" .. Sedert vir hierdie strategie, ek nie die gebruik van enige tegniese aanwysers ....not selfs "bewegende gemiddeldes" .... Dan hoe kan ek beplan my wins teiken 1 en 2? Dit is wat ek is van plan om volgende te deel .... Hoe kan ek beplan vir my 'n bate Target # 1 en # 2? Dit is 'n bekende feit dat die prys in die forex mark is geneig om stalletjie by 'n bepaalde ondersteuning of weerstand punte voorheen. Dit is waarom 'n "dubbele top of Double bottom" is gevorm in die mark .... So neem voordeel van hierdie feit ... Ek beplan beide my wins teiken punte met verwysing na vorige steun wat gevorm word in hierdie GBP / CHF. Forex Double Top Trend Strategie Soos jy kan ook sien uit die grafiek hierbo ... Die Neem Wins (TP 1) is ingestel op prys 1,67930 ....which Is effens hoër as die 1 (vorige) ondersteuning punt ... Die Neem Wins (TP2) is ingestel op prys 1,63200 .... Weereens ....also stel bo die 2 (vorige) ondersteuning punt .. (Let wel. Ek sou nooit presies streef na die lae van die vorige ondersteuning ... Namate dit is nie realisties nie. Ek sou eerder streef effens hoër as die prys is meer geneig om te bereik. Om "Opeenvolgende" is die term hier ... .. ) Miskien op hierdie punt ....Jy wil my ook vra hierdie vraag: "... Hey Aaron .... Hoe weet jy of die prys sal na jou neem wins # 1 en # 2 of nie ...? " My antwoord: "Ek weet regtig nie ... Namate niemand kan presies voorspel wat volgende in die forex mark ... sou gebeur." Slegs wanneer die prys eintlik beweeg ....then die waarheid uit sou wees ... ..agree? Dit is waarom ek gebruik die vorige ondersteuning as 'n wins teikens na te streef vir .... Met hierdie feite: 1) Double Top 2) Dalende Trendline (Bounce vir 3 keer) 3) GBP swak vir hierdie tydperk fundamenteel .. Ek is bereid om op te ry hierdie "af tendens" sentiment .... Maar net soos enige ander dinge wat ons doen in die lewe .... Ons moet 'n paar back-up plan vir gebeurlikheidsplanne ... in geval die ergste gebeur ... Vir hierdie geval .... Ek sou ten minste "veilige" die winste .......or ten minste verder te verminder die risiko ... Dit verklaar waarom ek betree met 2 aparte baie vir hierdie handel .... Omdat ek van plan is om te ry vir massiewe pitte ... (as dit gebeur) .... En met net 1 baie beslis veels te riskant ... Maar deur die gebruik van 2 afsonderlike baie .... Ek kan verlaat gedeeltelike eerste ingaan ná die eerste teiken ... Dan kan ek my 2de baie stop verlies dienooreenkomstig skuif om risiko te verminder ... ..while steeds ry die golf ... .. * glimlag * Dit is inderdaad baie belangrik as jy beplan ook om sulke massiewe pitte ry in die toekoms ... .. OK ... SO hoe het hierdie handel vordering ...? Die 1ste winsdoelwit getref op die 3de dag van die saak by Price 1,67930 (251 Pips Winste ... ..en die stop verlies vir 2 baie verskuif na Gelykbreekpunt dan ...) Daarna ....Die 2 winsdoelwit getref na 1 week + van die saak by Price 1,63200 (Vir 'n yslike 724 Pips winste.) Forex Double Top Trend Strategie Totaal pitte vasgespyker vir hierdie handel is = 251 + 724 = 975 Pips! Beslis kan beskou word as "massiewe Trend" ry vir hierdie geval ... ..agree? ------------------------------------ ------------------------------------ Hier is die verdienste screen shot vir winsdoelwit # 1 (251 Pips) om te deel: (Klik om te vergroot) Forex Double Top Trend Strategie Verdienste 251 Pips gekry vir hierdie 1ste baie is gelykstaande aan Winste USD $ 2405,39 (handel 1 standaard baie) Forex Double Top Trend Strategie Verdienste 724 Pips gekry vir hierdie 2 baie besorg my USD $ 6948,34 in winste .... (1 standaard baie) Kennisgewing vir hierdie verdienste screen shot ....Die Stop Loss (SL) is verskuif na die prys 1,66440 ... Dit is reeds "sluit in 400 pitte" As jy kan die eenvoudige wiskunde te doen ... Die strewe na 'n massiewe pitte "is beslis 'n goeie en baie winsgewende .. Maar dit is ook noodsaaklik dat jy die slot in die pitte dienooreenkomstig as die handel gaan voort om jou rigting en winste groei steeds gaan ... Net soos vir hierdie 2 baie .... Soos die pitte hou opbou ... it sou baie dom wees as ek nie gedoen het "roete" saam soos dit vorder .... Stel jou sien al 700 + pitte opgedoen omkeer en draai teen U ...... beland verloor al die waardevolle pitte ... Dit is gelykstaande aan gebons " 'n harde Wall big time" vir my ...... Stem jy saam dat kan regtig nadelig & amp wees; negatiewe beide 'n mens se vertroue en moraal. Wel gelukkig ... ..it kan vermy word ten alle koste ... Vir hierdie handel ... All ek hoef te doen is die slot in die pitte (winste) dienooreenkomstig ... .. ....while Terselfdertyd gee 'n paar "blaaskans" vir die handel te ontwikkel sonder om onnodig getref .. Daar is regtig geen fix formule om hoeveel Jy moet sluit ... Net hang af van hoeveel jy het opgehoopte ... EN ... word bedek baie van die pitte ....Jy wil beveilig ....that gaan alles ... Onthou ... in enige handel spel ....nothing is sekere ....nothing is waarborg ... Daarom is dit ons plig om te beskerm en te beveilig die pitte Ons het opgehoopte ... As die handel teen U ... ..nobody sou jammer vir jou voel ... .. Die mark sal nie skuldig voel ook net omdat dit omgekeer op jou posisie veroorsaak dat jy al die 700 + pitte Jy het vroeër opgedoen verloor ...! (Arghhh ....) Ry die pitte ...... Lock in ... .. & amp; Lock in meer ...... dit is die sleutel. * Glimlag * ------------------------------------ ------------------------------------ Goed ... ..up tot hierdie punt ... Dit is pretty much al wat ek wil met jou deel oor hierdie "hoë waarskynlikheid Forex Strategie" met net: 1) Double Top 2) Dalende Trendline Bounce 3) In beginsel swak GBP 4) Ondersteuning en weerstand om te beplan vir wins teikens ... Wat beteken keer Jy kan handel met behulp van hierdie elemente van die mark ... Jy hoef nie te vertrou op die "sloerende handboek tegniese aanwysers" meer te ...... as jy wil .. Genoeg om te sien dié situasie wanneer jy altyd te laat om in te skryf in 'n tendens omdat jy vir diegene tegniese aanwysers aan om in U die seine te gaan wys en wag ... ..right! Dit is nie die manier om handel te dryf die forex mark ... ..for seker! Ek het deur die frustrerende fase is ook ... ..always laat koop of te verkoop in 'n posisie omdat die sloerende aanwysers eenvoudig agter in die natuur .. Die oomblik toe ek leer oor handel uitsluitlik met behulp van "P rys aksies + Patrone vorming" .... My maandelikse handelsresultate voltooi verander! ....... En vir die beter ... ..No grap! Dit maak my handel regtig selfvertroue te ... .. sonder om te bekommer oor die feit dat laat my inskrywing punt .... JA ... ..even met net prys aksies + patrone vorming ....I kan goeie handelstoestande geleentheid vir so 'n "massiewe tendens" te sien ... Jy het deur al die illustrasies en my hele "besluitnemingsproses" bo ...... En nou weet jy ... .. * glimlag * Die sleutel tot so 'MASSIVE Pips bereik ... ..is word bekwaamhede te sluit in die pitte ... en nog meer pitte as die vordering handel ... En natuurlik ... .. moet dit waag om die hele handel deur te sien ...... en ry op die groot tendens wat die deurslag gee. Dankie vir die lees van hierdie ver ... .. Hoop dit is 'n waardevolle leerervaring aan U so ver ... .. Sterkte in jou handel en gelukkig ry die volgende MASSIVE Trend ook!


No comments:

Post a Comment